dijous, 9 de febrer del 2012

horaris i recursos


Avui ja he començat de debò. Però com que tot està per fer, m’he permès encara una setmana sense horaris; sé que en el meu cas i en aquest moment és la manera de treballar més: faig el que em ve de gust fins que me’n canso, i passo a una altra cosa. Llegeixo, toco, escolto, miro, camino, faig txikung i per descomptat penso.
Consient del perill de la dispersió, em deixo portar encara que sembli que m’allunyo del tema. Per sort, el llibre de l’expert em dóna la raó i em permet de no sentir-me culpable

D’altra banda, cal agafar provisions, materials i humanes. Per fer el blog, per editar música, per definir les entrevistes. M’adono que trobo el que busco amb facilitat i que la meva energia i entusiasme s’encomanen i em retornen ampliades. Moltes gràcies!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada