dilluns, 2 de juliol del 2012

treballo


Divendres va acabar la meva llicència d’estudis. Com que ja no hi ha classes, no ho he notat gens: jo continuo treballant molt però sense horaris, que és del que es tractava.
Ara és el moment de fer balanços i deixar constància de la feina feta. En un paper, se suposa.
El meu projecte inicial ha anat diluïnt-se una mica, en part per la meva tendència a la dispersió, o, dit en positiu, per la meva curiositat per tota mena de coses noves.  A part de les lectures que  et poden portar ben lluny, la xarxa facilita molt el desenvolupament de la curiositat; i l’entusiasme de les troballes de compositors desconeguts, tractats innovadors o interpretacions històriques et pot allunyar de la cadència autèntica que estava prevista per aquell dia.  Això pel que fa només a qüestions relacionades amb la  música!
Em trobo ara en la situació de  garbellar, triar, completar,descartar i  endreçar tot el material que tinc per donar-li alguna forma. Mentre, per sort, tinc aquest blog on puc parlar de qualsevol cosa, de tot o de res.


(Aquesta és una de les moltíssimes cançons amb harmonia de dos acords: I-V)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada